    From: "Marek" <n...@m...mnie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rezerwacja hotelu - dane kk
    Date: Tue, 12 Feb 2008 14:25:35 -0000

    > Procedura bookowania jest normalna, jednak wobec tego, że obydwa te
    > banki mają w d... postanowienia Visy dotyczące transakcji na odległość
    > to ja bym nie ryzykował.

    Po co od razu taka spiskowa teoria dziejow? Od tego w jakim banku jest karta
    wazniejsze jest chyba jaki to hotel (a tak naprawde przede wszystkim czy
    istnieje i czy to jest hotel a nie jakas firma-krzak). Jesli to faktycznie
    hotel do ktorego ludzie jezdza i wracaja to chyba nie ma sie czego bac.
    Latwo sprawdzic opinie na serwisie tripadvisor czy jakimkolwiek innym tego
    typu, wujek gugiel pomoze znalezc. Ja wiele razy podawalem nr karty do
    rezerwacji hoteli w roznych krajach i nigdy nic zlego mi sie nie
    przytrafilo.
    Milego urlopu!