    From: "kesser" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: renegocjacja hipotecznego w BPH
    Date: 10 Feb 2007 01:04:23 -0800

    On 9 Lut, 21:43, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Racja. Ale może też być kredyt hipoteczny zaciągnięty więcej niż 4 lata
    > temu i grzecznie do tej pory nienegocjowany :)

    > Ja tam znam :)))
    >
    > PG

    Kredyt wzięty był w 2003 roku na 25 lat. Jest to kredyt na zakup
    mieszkania. Z tym oprocentowaniem przesadziłem teraz jest 5,16%
    dokładnie. Do spłaty pozostało 22500 CHF wzięte było 24800 CHF. Kredyt
    nie był negocjowany do tej pory. Ostatnia rata byla 360 pln.
    Zastanawiam się czy to się opłaca, czy nie lepiej przenieść kredyt do
    innego banku za jakiś czas.