  • Data: 2002-11-12 21:10:00
    Temat: Re: reklamacja wyslana do multi - co myslicie? [dlugie]
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aqrpoo$8mj$1@absinth.dialog.net.pl, Mateusz Jaworski wrote:

    > sugerujesz ze HP sprzedaje swoje aparaty ponizej wartosci?

    pewnie nie (choć nie jest to całkiem wykluczone, jeśli nie są to wszystkie
    modele), ale formalnie cena to nie to co wartość, a Ty używasz tego jako
    podstawa do reklamacji, o to mi chodzi

    jeszcze bardzo zależy, wartość z jakiego dnia - nowa technologia dość szybko
    traci na wartości

    > to niestety nie zrozumiales - w tym co napisalem sa dwa linki

    przepraszam, tekst był dość długi i umknął mi ten szczegół