    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie o kartę w Kantorze Aliora
    Date: Tue, 16 Jan 2024 00:10:11 +0100

    Dawid Rutkowski pisze:

    > To jaki jest limit dla "obcej" karty w bankomacie aliora?
    > A masz kartę "dużo-aliorową", żeby sprawdzić, czy taki limit to tylko dla "obcych"?
    > Bo może to po prostu euronet był.

    Udałem się do oddziału Alior Banku, po drodze usiłując wyjąć te 3500 w
    każdym możliwym bankomacie po drodze (na pewno był WBK, PKO BP, Planet,
    Euronet, Spółdzielczy (ale to Planet), PKO SA. W Oddziale Aliora też
    bankomat nie był własnym, bo obsługuje go właśnie albo Euronet albo
    Planet - ale jest "dedykowany", stoi w środku oddziału. Panie
    "oddziałowe" się dziwiły i owszem, zaproponowały obsługę w kasie, ale na
    następny dzień, bo była już 15:30 :)

    I nie, nie mam karty "dużo-aliorowej", tylko ten kantor.

    To chyba ogólna tendencja jest, takie ostre limitowanie granicy
    wypłacalności obcą kartą, jeszcze do niedawna kartą mBank można było
    wypłacić w bankomacie WBK do 4000 a teraz chyba 1000. "Obsługuję"
    dziadków, którzy posługują się tylko gotówką i od czasu do czasu muszę
    im tę kasę wyjąć.