    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 5 Jan 2024 03:58:40 -0800 (PST)
    <x...@4...net> <8...@a...kjonca>
    <1...@4...net>
    <1hpx9lens6t9z.wsy80ecgzo4l$.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <19v7o64lwvszx.dxlhfpfp682f$.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <g714n9b4ki4m.lhm84qdetgk8$.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <1ftykedj9kipu$.10knqdcydgqbj$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: pytanie o kartę w Kantorze Aliora
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 5 stycznia 2024 o 11:53:38 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Obwieściłeś światu, że problemem jest szerokość szczeliny w bankomacie, o
    > czym nie omieszkał wspomnieć autor marnego bełkociku.

    No to na maxa straciłem czasu, bo oczywiście cała reszta tego, co napisałem, była bez
    znaczenia.
    W bełkociku było też o "kieszonkowych bankomatach" ze szczeliną na 30 banknotów.
    No i na pewno przyczyną limitu 800zł w euronetach i planet cash jest wielkość
    szczeliny.
    Bo wypłacają w "10-złotówkach i to jest popularne" - adres, adres!!!
    Tym bardziej, że "średnia wypłata to ok. 450zł (uwielbiam takie średnie), więc limit
    800zł to żaden problem".

    No i nie dają mi spokoju te bankomaty BOŚ.
    Był kiedyś taki film o sztucznej inteligencji, co potrafiła strzelać banknotami ze
    szczeliny bankomatu,
    ja bym chciał coś takiego zobaczyć na żywo.
    To gdzie można znaleźć taki bankomat?
    Żeby nie być gołosłownym,
    nawet mam debetówkę, na której można ustawić limit dzienny wypłat z bankomatów na
    999999zł
    (słownie milion bez złotówki, tak jak "psikutas bez s" - w śp. db ustawili mi limit
    przelewów
    na liczbę mającą chyba 18 dziewiątek) - orkiestrowa "limitowana mc" z mbąka (jakby
    ktoś
    zabył - czytam "Chłopów", gdzie "ciemię" to tył głowy - to można zamawiać z grafiką
    na najbliższy finał) - powinna się nazywać "pozalimitowana", bo "zwykłe" debetówki
    pozwalają
    "tylko" na pół miliona.
    Miliona na koncie nie mam, ale mogę popożyczać, jak Soros przed czarną środą funta
    (albo jak podobno tacy jedni z akademika, chyba w Krakowie, a że "techniczni"
    bardziej
    byli, to pewnie polibuda albo AGH, celebrując, ale i ubarwiając, tradycję wyrzucania
    telewizorów z okien
    akademika podczas juwenaliów, popożyczali od wszystkich przedłużacze i wyrzucili
    WŁĄCZONY telewizor)
    i spróbować kazać sobie milion - albo choć tyle, ile jest w bankomacie - podczas
    jednej transakcji wypłacić.
    Ciekawe, czy będzie seria czy "sezamie, otwórz się" ;P
    Ew. może będzie wypłacać na raty?
    Tak jak w takiej bajce, co koleś znalazł złotówkę, która wydana zawsze wracała do
    kieszeni,
    i u jubilera chyba przez 10 godzin wyjmował po złotówce, aż subiekt prawie zemdlał
    (plotka też była taka, że jak jubiler, który dostał do pocięcia największy diament
    świata,
    już go przekroił, to zemdlał - firma zdementowała, że nigdy żaden ich
    masjter-właściciel
    nie zemdlał podczas pracy z diamentem).
    Hmmm, choć ta złotówka była chyba trochę więcej warta niż "nierozmienialna
    pięciokopiejkówka"
    model z xxx roku z "Poniedziałek zaczyna się w sobotę"...

    > Dobrym obyczajem jest, żeby odpowiedzieć na pytanie i podać źródło
    > informacji, co uczyniłem.

    Warto też przeczytać to, co się wkleja.

    > Rozumiem, że możesz mieć inne zdanie i nie będę z nim polemizował, bo
    > robisz wrażenie osoby, która zna się na wszystkim i to w dodatku najlepiej.

    "Prawda to, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają mercedesy?"
    "Prawda, tylko że nie w Moskwie (...)"