  • Data: 2014-07-11 17:52:16
    Temat: Re: pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie dotyczące styku bankowości i prawa karnego

    oczywiście wiadomo że każdy bank sprzeciwia się poniżej
    opisanym praktykom w swoim regulaminie - ale mnie to nie
    interesuje - ja pytam TYLKO o sankcje karne

    czy osobie która (za wiedzą i zgodą współmałżonka) używa
    jego debetówki podczas zakupów (płaci nią w sklepie)
    grozi jakakolwiek kara? I czy w przypadku postawienia
    tej osobie jakiś zarzutów oświadczenie współmałżonka, że
    wszystko jest ok ratuje tyłek "nieuprawnionej użytkowniczki"?