  • Data: 2002-08-26 13:29:53
    Temat: Re: przetrzymane pieniądze przez PEKAO sa.......
    Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoGi wrote:

    > mam ??:
    > czy bank tam może - trzymać pieniądze i nie powiadomić mnie, że one są.
    > czy bank nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy w przypadku zamknięcia konta do
    > banku z którego przelwe przyszedł....

    Zanim zamknąłem konto w Handlo też miałem taką sytuację, tyle, że wiedziałem,
    że przelew przyszedł na niewłaściwe konto. Poszedłem do oddziału i dostałem
    wszystko gotówką. Na dodatek bez prowizji.
    A bank Cię poinformował, że masz kasę - dostałeś przecież wyciąg.
    Gdyby konto nie istniało to by wrócił a ono było jeszcze aktywne - chyba dla
    takich właśnie przypadków...

    --
    Konrad Bagiński
    http://kbaginski.republika.pl