  • Data: 2005-02-01 20:24:41
    Temat: Re: przelewey zagraniczne - prowizje
    Od: awork <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PshemeK wrote:

    > Co masz na myśli pisząc "podstęp, tak jak u nas" ?
    > A wogóle jeśli Ty wysyłasz przelew, to generalnie opłata za otrzymanie
    > przelewu z zagranicy nie powinna Cię obchodzić (chyba, że dobrodusznie
    > wybrałeś opcję pokrycia kosztów banku odbiorcy). Niech się martwi
    > odbiorca przelewu.

    mowiac 'podstep' mam na mysli koniecznosc drązenia zawsze i wszedzie
    zeby sie dowiedziec ILE DOKLADNIE zaplace.
    a polska mentalnosc do tego bardzo pasuje: 'niech sie martwia inni..'

    jesli wysylam komus kase w konkretnej kwocie to mega chamstwem by bylo
    'lanie' na prowizje tamtego banku i 'lanie' na to, ze _konkretna_kwota_
    nagle stanie sie _kwotą_pomniejszoną_o...

    moje pytanie brzmi: BYĆ MOŻE ISTNIEJE instytucja U NAS ktora MOŻE
    posiadac informacje tego typu [bo na przyklad przelewa kase tam i ówdzie]
    BYĆ MOŻE ktos z Szanownych Netowiczów przerabiał juz ten temat i
    cokolwiek wie - chyba wlasciwe miejsce zeby pytac, nie?
    nie robie przelewow codziennie wiec tego nie wiem.

    jak chcesz wiedziec ile centymetrow minimum musi dzielic dwie obce osoby
    stojace twarza w twarz, zeby nie czuly sie skrepowane, to Ci powiem -
    nie ma problemu.
    jak wiesz gdzie mam pytac w mojej sprawie - napisz konkretnie.
    jesli nie wiesz, to daruj sobie komentarze typu 'czerwonymi literekami
    po polsku' bo to smieszne.

    nie pomogles.
    i tak pozdrawiam

    AworK