eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www › Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Date: Tue, 28 Oct 2008 00:13:56 +0100

    "Jan Strybyszewski" ge3nen$gi4$...@n...onet.pl

    > Animka stara polityczna gnida z pl.soc.polityka znow pisze dyrdymaly bo byla zbyt
    malutka by pamietac denominacja 1995r. w ktorej
    > to ja oskubali, choc nie wie jak to pisanie bzdur powinno byc zakazane

    Jak już pisałem -- oskubano Polaków kilkadziesiąt lat wcześniej -- oskubano
    pończoszników. :) Tuż ;) przed denominacją z 1995 wielu zasłużonych ;) (na
    przykład Mazowiecki -- to taki nasz ex-premier) obiecywało, że tym razem
    nikt w Polsce nie ucierpi, ale i tak ludziska długo nie mogły się pogodzić
    z ,,wymianą pieniędzy''.

    Pamiętam dentystkę, która na początku 1995 roku niemal krzyczała na mnie, gdy jej
    próbowałem zapłacić ,,fałszywkami'' -- czterema monetami pięciozłotowymi, zamiast
    stosownymi banknotami. Zażądała ode mnie dwustu tysięcy złotych za dwie plomby!!
    Gdy powiedziała 'dwieście', pomyślałem sobie, iż jest droga, bo myślałem, że chce
    dwustu złotych. Gdy nieśmiało (byłem zawsze nieśmiały) zapytałem, czy chodzi jej
    o dwieście złotych, niemal wrzasnęła -- 'dwieście tysięcy!!!', A gdy jeszcze
    bardziej onieśmielony (dla mnie wtedy 200 tysięcy, to jakby dziś ze 2 złote)
    kładłem na stole pięciozłotówki, niemal wrzeszczała i domagała się PIENIĘDZY,
    nie zaś tego czegoś!!! Boże!! Co ja wówczas przeżywałem z tymi ludźmi...

    Brat (cioteczny) oglądał w tych dniach nowe monety, które mu pokazałem i zauważył,
    że powinienem dobrze ich pilnować, bo przecież to strasznie dużo pieniędzy... Dla
    mnie te strasznie dużo (może ze dwadzieścia pięciozłotówek, może trochę mniej)
    wówczas wydawało się śmiesznie małą ilością... Mój ówczesny kryzys dopiero zaczynał
    się...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'