  • Data: 2003-03-16 00:28:53
    Temat: Re: prosze o podpowiedz w kwestii konta osobistego
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy oplaca sie "pakowac" w jakis mbank, inteligo czy cos takiego (z
    > tego co kiedys obserwowalem to oplaty tam sa raczej wysokie)
    Są jedne z najniższych, przynajmniej na razie. Coś ci się pomyliło. Sam
    jestem raczej szczęśliwym klientem mBanku i go sobie jak dotąd chwalę - nie
    licząc trochę impulsów do mLinii nie zapłaciłem jeszcze im ani grosza
    (podatek od zysków z odsetek jest dla państwa :P). Inna rzecz, ze nie
    robiłem nic specjalnie wyszukanego czy wymyślnego...

    > - i gdzie mozna wyplacac/wplacac pieniadze do takich bankow?
    U, to jedyna większa wada mBanku - w prosty sposób nie da się wpłacić. Za
    darmo, znaczy się. Ale WYpłacić można bezprowizyjnie z bankomatu euronetu.
    Jeśli kasę dostajesz na łapę i nie możesz żyć bez oddziału, to pozostaje
    inteligo.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wystrzegaj się tego, który zakazuje ci Informacji,
    gdyż jego serce śpiewa o zostaniu twoim panem...