  • Data: 2003-12-16 09:27:57
    Temat: Re: [prasa] Dziennikarz znalazł karty kredytowe
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:

    > Pytanie - ile kart różnych osób się tam znalazło. Jeśli dwóch, to
    > możliwe że to klienci wyrzucili; jeśli więcej - to ja w to nie
    > wierzę. Klienci się zmówili na wyrzucanie kart, czy co?

    No i się wyjaśniło:

    http://twojemiasto.gazeta.pl/lodz/1,35136,1826514.ht
    ml

    "(...) Udało nam się dotrzeć do jednej z łodzianek, której karta bankomatowa
    wylądowała w śmietniku na Retkini. - Tak, to mój podpis - mówiła zszokowana
    Bożena K. - Tę kartę wymieniałam na nową w oddziale Pekao przy ul.
    Strykowskiej. Starą zostawiłam w siedzibie banku. Obiecano mi, że zostanie
    zniszczona. Nie wiem, co o tym wszystkim sądzić. (...)"

    Czyli Pekao daje...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl