eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] [PKO BP SA] Tyscy nauczyciele przez pomyłkę otrzymali podwójną wypłatę - ROTFL :) › Re: [pr] [PKO BP SA] Tyscy nauczyciele przez pomyłkę otrzymali podwójną wypłatę - ROTFL :)
  • Data: 2004-01-03 18:35:22
    Temat: Re: [pr] [PKO BP SA] Tyscy nauczyciele przez pomyłkę otrzymali podwójną wypłatę - ROTFL :)
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Nowicki <t...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bt70p3$5oc$...@n...news.tpi.pl...

    > sratatata, mam dzieci w szkole i sporo znajomych gogów -
    >
    > cut

    Dziwne masz towarzystwo. Ja też znam wielu nauczycieli i wśród nich
    aktualnie jest jeden, który jest zgodny z twoją wypowiedzią. Ale można to
    wytłumaczyć jego sytuacją rodzinną.
    Nauczyciel to taki zawód z powołaniem, większość nauczycieli naprawdę się
    angażuje i martwią go problemy uczniów, cieszą sukcesy. Pracuje o wiele
    więcej niż trzeba. Jeśli tego nie rozumiesz, to znaczy, że nie mógłbyś być
    nauczycielem. I dobrze.
    I jeszcze takie coś: słyszał każdy o tym, co w ostatnich dniach dzieje się w
    służbie zdrowia - lekarze zostawili ludzi bez opieki! To straszne! A gdy
    strajkowali nauczyciele, to nie zbojkotowali matur, bo stwierdzili, że to
    nieetyczne. Fajny rozrzut...