    From: "Robert Piechnicki" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pożyczka hipoteczna
    Date: Wed, 6 Apr 2005 17:44:10 +0200

    Wiecej informacji:

    Wycena nieruchomości przez rzeczoznawce (który nadodatek wykasował mnie 400
    zł) to 80 000 zł!!!

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Tue, 5 Apr 2005 20:13:41 +0200, Robert Piechnicki <p...@w...pl>
    napisał:

    > Witam
    >

    > Kto? wie czym rózni sie kredyt hipoteczny od pozyczki hipotecznej:
    > *wy?sze oprocentowanie, tak?
    > *bank nie interesuje sie na co wydasz pieni?dze, tak ?
    >
    > Znacie mo?e jakie? zagro?enia tego "tworu bankowego"?
    >
    > Musze wzi??a po?yczke hipoteczn? na 30000 z3. W banku BPH gdzie mam konto
    > wykonali mi symulacje:
    > Waluta: CHF - obecnie 2,60 z3
    > Stopa %: 4,31
    > Liczba rat:60
    >

    > Dobre warunki? Lepiej w z3otówkach czy we frankach!! Zamierzam sp3acia
> [...]
    Puść trochę wiecej informacji. Jaka wartość mieszkania. Może coś
    podpowiem. Zasadniczo nie ma różnicy w produkcie pożyczka hipoteczna i
    kredyt hoipoteczny. Zabezpieczeniem jest hipoteka nieruchomości z tym, że
    zgodnie z prawem bankowym kredyt hipoteczny na cele mieszkaniowe moze
    stanowić do 80% wartosci nieruchomości natomiast pożyczka (kredyt) na inne
    cele bodajże max 60%. Oprocentowanie też jest inne, ale to ogólnie raczej
    się wiąże z ryzykiem banku itp. Jak bieżesz na cele mieszkaniowe to zostaw
    pożyczke w spokoju. Bież kredyt na cele mioeszkaniowe i niekoniecznie w
    BPH. Trochę przesadzają z kosztami i procedurami przy nadpłatach mimo
    pewnych promocji

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0514-0, 2005-04-05
    Przetestowano na: 2005-04-06 00:27:58