eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodniesienie limitu na kk [multibank] › Re: podniesienie limitu na kk [multibank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podniesienie limitu na kk [multibank]
    Date: Fri, 29 Sep 2006 19:22:56 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 33
    Message-ID: <1bw2ip09wrsci$.1xp4lobgtdeu5$.dlg@40tude.net>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: elo172.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1159550604 115 83.15.148.172 (29 Sep 2006 17:23:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Sep 2006 17:23:24 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:397515
    [ ukryj nagłówki ]

    Magnat napisał(a):

    > Wczoraj dzwoniłem na Multilinię w sprawie podwyższenia limitu na kk. Ogólnie
    > to wysłali mnie na drzewo, pani powiedziła że nie może mi podnieść limitu
    > przez telefon, tylko muszę ze wszystkimi papierami gonić do placówki bo mineło
    > więcej niż pół roku od czasu przyznania mi karty...i Multi chce wszystkie
    > papiery od początku
    > według mnie to coś tu nie gra!!!

    Nie, wszystko gra. Ten bank tak ma. Mają swojego klienta totalnie w
    głębokim poważaniu. Wystarczy poczytać historię tej grupy. Kilkakrotnie
    pisałem na ten temat

    > przecież Bank już wie że jestem solidnym klientem spłacam 100% na czas... i że
    > w sumie wystarczy że przedstawie wyciągi z ostnich 3 miesięcy i prawie
    > wszędzie (BPH, Citi, ING) dostanę wiekszy limit bez żadnych zbędnych
    > formalności

    No właśnie. Wie i mimo wszystko robi wszystko by utrudnić swojemu klientowi
    życie a tym samym nie zarabiać na kliencie. Wniosek - należy szukać
    szczęścia w innym banku z bardziej przyjaznym podejściem do klienta







    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1