  • Data: 2002-01-10 08:41:22
    Temat: Re: podatek od zyskow w funduszach inwestycyjnych
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:a1ios0$p59$1@news.tpi.pl...

    > oczywiscie zacytowana powyzej wypowiedz z
    otrzymanego przez Ciebie maila
    > jest bezsensu
    > facet sam sobie przeczy - co swiadczy, ze nie
    wie o czym pisze
    > ani zakup, ani sprzedaz ani konwersja - bo
    podatek jest od uzyskanego
    > przychodu a nie (jakby wynikalo z tej
    wypowiedzi) od transakcji
    > ps
    > co nie zmienia faktu - ze podatek przy konwersji
    zostanie naliczony
    > :-)

    No fakt, w jego ( a właściwiej jej :) wypowiedzi
    najbliższe prawdy jest to ostatnie zdanie "Podatek
    bedzie naliczany przy odkupieniu jednostek
    uczestnictwa" (moje: pod warunkiem że wypracuje
    się zysk co np. w przypadku funduszu akcji nie
    jest takie pewne :-)

    Sark