  • Data: 2003-01-20 18:45:53
    Temat: Re: podatek belkowy od zysku przy konwersji w TFI
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b0her7$ks7$1@news.tpi.pl, Bogdan B. <b...@h...pl>:
    > Użytkownik "Robert"

    > No więc ja dokonałem. W TFI ING zamieniłem w zeszłym roku jednostki
    > gotówkowego na obligacyjny i zostałem obciążony podatkiem.

    Dzięki, Bogdan i Michał :)

    Jak się domyślasz, zapytanie ma związek z naszą dyskusją na innym forum.

    Również mam GTFI OS, z tym że dość świeże (pobelkowe). Policzyłem zysk od
    momentu nabycia, ok. 300zł, a więc umarzając w tej chwili i przenosząc do
    SFI mBanku dla wygody zapłaciłbym 60 zł podatku, zarazem 60 zł przestałoby
    dla mnie pracować.
    Więc się zastanawiam, czy się opłaca...
    Opłaci się na pewno, jeśli zdecyduję się to przerzucić na fundusz agresywny
    i ta decyzja okaże się trafna. Rozważam to, ponieważ mój fundusz antybelkowy
    jest również OS (UI).

    --
    Robert