  • Data: 2003-01-20 21:10:43
    Temat: Re: podatek belkowy od zysku przy konwersji w TFI
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. wrote:

    > W GTFI tylko pytałem, ale nie widzieli przeszkód.

    W GTFI mam dwa rejestry OS - właściwie przez przypadek. Straciłem
    połączenie z serwerem podczas wysyłania formularza i nie mogłem się
    ponownie połączyć. Spróbowałem po paru dniach, tym razem bez przeszkód,
    a po pierwszym zalogowaniu okazało się, że mam dwa rejestry, z tym, że
    środki wpłynęły na ten drugi.

    Michał