eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipochwale PKO BP - kredyt hipoteczny na urzadzenie mieszkania › Re: pochwale PKO BP - kredyt hipoteczny na urzadzenie mieszkania
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pochwale PKO BP - kredyt hipoteczny na urzadzenie mieszkania
    Date: Fri, 26 Jan 2007 12:56:20 +0100

    m[...] wrote:
    [...]

    > jest dokladnie tak
    > mam 2 mieszkania obciazone hipotecznie. Nie rozumiem dlaczego BPH
    > mialoby mi wymowic umowe. Chodzi o 2 rozne hipoteki. Tzn ze biorac
    > kredyt mieszkaniowy nie moge brac juz zadnych innych kredytow dopoki nie
    > splace tamtego?

    Sprawdź czy w umowie nie masz zapisu o:
    a) zakazie brania kredytu bez zgody BPH
    b) konieczności informowania przy "istotnej zmianie Twojej sytuacji"

    Co prawda w sytuacji jaką opisałeś, to dopóki będziesz raty spłacał to
    BPH nikt palcem nie kiwnie (bo nie sądzę, żeby im się chciało do BIKu
    jakieś kontrolne zapytania wysyłać)

    KJ