  • Data: 2003-04-09 13:19:27
    Temat: Re: pełnomocnictwo czy konto wspólne ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:7b02.0000076f.3e93e813@newsgate.onet.pl...
    > Puściłem to wcześniej na forum mBanku, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi:
    >
    > Chciałbym aby na jeden z moich eMaxów mógł przyjmować przelewy
    przeznaczone dla
    > innej osoby (bliski stopień pokrewieństwa).
    >
    > Podejrzewam, że mBank odrzuci (zwróci) przelew adresowany na rachunek,
    którego
    > jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    > (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    Raczej watpie by system odrzucil, jezeli bedzie pelny numer rachunku.
    Zeby taki przelew odrzucic to musialby byc reczenie sprawdzany.
    Do mnie dochodza przelewy, gdzie w rubryce nazwisko byl
    numer rejestru w funduszu inwestycyjnym (nie z Supermarketu)...
    a inne pola poprzekrecane (w polu miasto np. ulica).
    Chyba, ze ktos je w mBanku reczenie zatwierdzil - w co watpie.
    Chociaz pewnosci oczywiscie nie mam.

    W PKO BP kiedys przyszedl na moje konto przelew przeznaczony
    dla osoby bliskiej bez problemu...

    W mBanku jeszcze nie probowalem.

    Pozdrawiam

    Marcin