    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: paranoja po polsku
    Date: Sun, 24 Apr 2005 10:29:05 +0200

    On Sun, 24 Apr 2005 09:17:54 +0200, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >"Za krytykę władz spółdzielni oraz jej radcy prawnego Józef Markiewicz
    >został skazany na cztery miesiące aresztu w zawieszeniu. Krakowski sąd
    >nakazał mu też przeprosiny, ale on przeprosić nie chce. Pójdzie więc do
    >więzienia"

    bo ja wiem czy paranoja po polsku? Ja bym raczej diagnozował, że
    dotknęła JM.
    Wygląda na to, że facet nie czyta tego, co podpisuje albo po prostu
    czytamy relację jednej strony. Przegrał proces cywilny - mógł iść do
    Strasburga, jeśli uważał, że ma rację, ale nie zarzucać pomówienia i
    fałszerstwa swojemu przeciwnikowi.

    --
    Jarek Andrzejewski