eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"okazje" w programie lojalnosciowym ING › Re: "okazje" w programie lojalnosciowym ING
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "okazje" w programie lojalnosciowym ING
    Date: Mon, 1 Sep 2008 20:25:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <g9hcif$fvl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g9h97o$fq1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1220294031 16373 83.151.39.26 (1 Sep 2008 18:33:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Sep 2008 18:33:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: scrybonius
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454061
    [ ukryj nagłówki ]


    "Piotr Wojcicki" g9h97o$fq1$...@n...news.neostrada.pl

    > kosztuje 140 zlotych. Moim zdaniem podaawnie jakichs wirtualnych cen producenta a
    nie rynkowych to wprowadzanie mnie klienta w
    > blad. To cos jak w sklepie odziezowym promocja -50% od ceny ktora nigdy nie
    obowiazywala. Czy to sie nadaje do jakiejs federacji
    > konsumentow ?

    Mnie dziwią już w Polsce uczciwi ludzie, nie zaś nieuczciwi. :)
    Do wszelakich złych praktyk chyba przywykłem.

    Przed kilkunastu laty było znacznie lepiej.
    A jak sięgam pamięcią -- ćwierć wieku temu było w ogóle dobrze,
    choć wówczas półki sklepowe świeciły pustkami. Nauczyciele
    uczyli mnie (i moich rówieśników) poszanowania cudzej (i wspólnej,
    czyli niczyjej) własności, tłumaczyli skutki głupoty (na przykład
    tłumaczyli, czym skutkuje kradzież autobusowych młotków
    przyokiennych i tłumaczyli, dlaczego autobus chętniej zapala
    się w wyniku wypadku/kolizji niż samochód osobowy) i pokazywali
    skutki zwykłej życzliwości.

    Teraz jest jakiś pęd q Europie i światu, ale pęd nie q temu co dobre, a q temu, co
    jakieś paranoiczne.
    Jak klient ma zaufać bankowi, który go stara się oszukać?!?

    Inna sprawa, że takie postępowanie banku jest właśnie
    uczciwością -- bank po prostu ostrzega klienta o tym, że jest nieuczciwy. ;)

    E

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1