  • Data: 2010-11-11 01:55:49
    Temat: Re: oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p 47 <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > całkiem na marginesie,- to nie przypadek! poniewaz Nasz dziennik jest
    > własciwie jedynym ogólnopolskim dziennikiem należącym w całości do Polaków!!
    > Patrz- najpopularniejsze dzienniki i tygodniki wychodzace w Polsce:

    > n.. Tak to jest z "polskimi"mediami. Juz w afrykańskich koloniach jest
    > lepiej!!

    Mam tego pełną świadomość. Podałem tylko przykład na 'sprytne zagranie'
    marketingowe. Co do prasy w Polsce: Nie tylko ją wydają w większości
    zagraniczne koncerny, ale i dystrybuują. Media w Polsce mamy w większości
    'polskojęzyczne'... No dobra, koniec OT z mojej strony.
    Wracając do tematu: w innym banku, po zalogowaniu, w zakładce Oferty dla
    Ciebie mam listę chyba wszystkich produktów detalicznych banku :)) Pełen kosz
    na śmieci rodem z Reader's Digest ;))
    A jeszcze niedawno widniał tam 'brak ofert'.