  • Data: 2008-10-17 16:01:24
    Temat: Re: odsetki od wypłaty gotówkowej kk - ciekawy przypadek
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > Pragniemy niniejszym wyjaśnić, iż każda transakcja może zostać
    > spłacona dopiero po tym jak zostanie rozliczona na rachunku karty
    > kredytowej.

    No bez zartow, to jak ktos u nich zrobi nadplate zeby wyjac pieniadze
    z bankomatu to takze placi "odsetki"?
    A jakby wlascicielowi bankomatu cos sie pomylilo i obciazenie przyszlo
    po 3 miesiacach, to klient placilby za 3 miesiace (mimo nadplaty)?

    To jest chyba mocno chore, aczkolwiek wyglada na to, ze zrodlem
    choroby jest obciazanie klienta z data wczesniejsza od daty obciazenia
    banku przez sprzedawce/bankomat. Wiem ze banki sa niewiarygodnie
    chciwe, ale zeby "leciec" nawet na takie grosze?

    Swoja droga, kiedys odsetki placilo sie od aktualnego zadluzenia,
    a nie od rozliczen transakcji. Ciekawe jakie oprocentowanie daje 10
    groszy przy "splacie" natychmiast po rozliczeniu (tego samego dnia itd).
    --
    Krzysztof Halasa