eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodpowiedzialnosc za transakcje karta przez zastrzezeniem › Re: odpowiedzialnosc za transakcje karta przez zastrzezeniem
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za transakcje karta przez zastrzezeniem
    Date: Tue, 15 May 2012 02:54:57 -0700 (PDT)

    On 15 Maj, 11:37, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > jak to dziala?
    > Kiedy 'nowe dane' beda znane dla karty?
    > po dowolnym wykorzystaniu karty np. w bankomacie albo przy platnosci?
    >
    > ustawienie tego limitu na 0 powoduje takze brak mozliwosci wykonania transakcji
    stykowych ale bez PINu ( transakcje typu CAT) ale wersja autoryzacja podpisem
    zostaje? ;)

    Wszedzie wklepuje pin. Ale na "zwyklej" bezantenkowej KK z Citi tak
    samo - juz nie pamietam, gdzie i kiedy zdazylo sie podpisac.

    Pierwsza probe platnosci bezstykowej zrobilem po zablokowaniu u
    konsultanta - nie dziala - i tyle.
    Nie pamietam, czy pomiedzy tymi czynnosciami byla zwykla platnosc, czy
    tez dane uaktulnily sie przy pierwszej probie platnosci bezstykowej.