  • Data: 2011-12-21 13:05:35
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Dec 2011 12:12:22 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >A ja sie pytam za ile można sprzedać, bo za ile można kupić to mało istotne.

    Akurat ostatnio z ciekawości zaznaczyłem sobie do obserwacji 5 aukcji
    "orła bielika" 1/10 uncji na alledrogo: ceny końcowe były od 781 do
    796 zł (cena sprzedaży NBP w ostatnich 3 dniach to ok. 851 zł).
    NBP skupiłby je po ok. 549 zł.

    Tu są np. notowania jednego kantorów:
    http://kantorapollo.com.pl/index.php
    --