eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniewyjaśniona odmowa pożyczki w e-koncie pro Lukasa › Re: niewyjaśniona odmowa pożyczki w e-koncie pro Lukasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-
    mail
    From: "Tomek Fabianowicz" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niewyjaśniona odmowa pożyczki w e-koncie pro Lukasa
    Date: Thu, 22 Aug 2002 12:39:18 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <ak2m1m$ab6$1@news.gazeta.pl>
    References: <ak0pik$dmm$1@news.tpi.pl> <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.246.200.130
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1030019958 10598 172.20.26.237 (22 Aug 2002 12:39:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Aug 2002 12:39:18 +0000 (UTC)
    X-User: tfabia
    X-Forwarded-For: masqara.expander.pl
    X-Remote-IP: 195.246.200.130
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:199244
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > > Witam,

    Sytuacji nie znam i trudno oceniać, ale moje kochanie wystąpiła o pożyczkę w
    Lukasie, reklamowaną jako pożyczka w 15 minut. Abstrahując od tego, że
    formalności trwały dłużej, wypłata środków uzależniona jest (po przyznaniu)
    od dwóch warunków:
    1. Muszą minąć trzy dni robocze.
    2. Na drugi dzień roboczy po zadeklarownej wpłacie.

    No i nie było by w tym nic dziwnego (normalna praktyka w bankach), gdyby nie
    ignorancja pani z oddziału na Sobieskiego w Warszawie, która uparcie
    wmawiała nam, że oba warunki się sumują (czyli najpierw musi upłynąć 3 dni,
    potem wpłata i dopiero kasa). Dobrze, że w centrali się lepiej znali i
    pieniądze dostępne były wtedy kiedy powinny.

    A pani, kiedy próbowaliśmy jej wytłumaczyć, że nasze informacje potwierdzała
    jej kolażanka z tego samego oddziału, powiedziała, że na pewno nie. My, że
    chyba nie sądzi, że kłamiemy, a ona: nie wiem, nie słyszałam co mówi
    koleżanka.

    Zaś zarzut, że w ofercie jest inaczej skwitowała: "może w ofercie jest tak,
    ale ja wiem jak wygląda praktyka, proszę pana". Boki zrywać.

    Przy tym oddziale jest także BZWBK i bankomat, z którego klienci Lukasa mają
    darmowe wypłaty. Pewnego dnia bankomat był zepsuty. Zapytałem pracownię,
    niezwykle miłą zresztą, czy w związku z tym moge wypłacić bez prowizji w
    oddziale. Pani mówi, że kierownik zwalniał z opłat, ale go nie ma więc musi
    zadzwonić do centrali. Dzwoni, pyta i nagle słyszę (ja - klient, ze
    słuchawki przez którą rozmawiała doradca): "Na jakiej podstawie chce go pani
    zwolnić z opłat??? Przecież to nie jedyny bankomat w mieście???". Żal mi się
    zrobiło pracownicy, która naprawdę chciała pomóc, więc nie robiłem awantury,
    ale ręce opadają.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.08.02 19:18 Jan

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1