eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-22 16:37:58
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:fahe8m$lng$9@inews.gazeta.pl...

    > Chodzi mi o to, że facet może mieć kartę w równie kosmicznej walucie jak
    > złotówki.
    > Ty mu 1000 zł wziąłeś za dużo i 1000 zł mu oddałeś i z twojego punktu
    > widzenia wszystko jest ok, jeśli myslisz w terminach "lokalnych". Tak samo
    > myślą w hotelu.
    > Mimo, że ty uważasz, że oddałeś co wziąłeś, to facet narzeka, bo dostał
    > mniej niż mu wziąłeś.

    Dlatego w tego typu przypadkach nalezy skladac reklamacje w banku. Jej
    wynikiem powinno byc uznanie karty taka sama kwota w walucie karty jak
    obciazenie.
    Roznica mogla powstac ponewaz
    1/ akceptant uznal karte w swojej lokalnej walucie, wiec mielibysmy juz 2
    bledy akceptanta
    2/ akceptant anulowal transakcje, a bank ja blednie rozliczyl.
    Nie ma tu zadnej winy klienta, wiec nie moze on byc stratny.

    MK