eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Tue, 21 Aug 2007 18:39:17 GMT

    > 1) Gdyby pobrano milion, to byłby sens dochodzić: utraconych korzyści,
    > odszkodowania za zablokowanie środków, etc. W tym przypadku kwota jest
    > ważna - za drobnicę nie warto tępić kopii

    Zaraz, zaraz, a jakie ma to znaczenie czy milion czy 1 zl? Powiedz tak
    ksiegowej: "pani teresko, to tylko dwa zlote"... a zobaczysz co ci odpowie.
    Rachunek musi sie zgadzac co do grosza, ewentualnie moga byc zaokraglenia
    ustawowe ect.
    Dla niego to sa realne pieniadze, to jakis czas poswiecony by te pieniadze
    zdobyc, zostal nieslusznie obciazony jakas kwota i ta sama kwota winna
    wrococ na jego rachunek, a nie tam jakies prowizje... Inaczej to zwykle
    naciagactwo i zlodziejstwo. Jesli ja sie spoznie z rata w banku i obciaze
    ich za moje koszty pomniejszajac rate to bank tez podejdzie do tego w ten
    sposob?
    Sproboj nie zaplacic do banku jednej zlotowki a zobaczysz jaki raban
    bedzie.... a ty cos o miloinach piszesz. Niby piszesz na grupe o bankach, a
    pojecia o rachunku nie masz.

    > 2) Owszem pobrano bez wiedzy i zgody. Ksero karty zrobiono prawdopodobnie
    > dla zabezpieczenia. Nawet jeśli zrobiono dla przyszłego pobrania środków,
    > to przy zapłacie gotówki powinni to od razu zniszczyć. PObierając z karty
    > popełnili błąd. Teoretycznie ich sprawa jest zrekompensować całość strat
    > ale to długa droga. Może następnym razem klient się upomni, to dostanie
    > użycie barku za darmo :) Pisanie, żądanie przy jednorazowej wizycie to
    > strata energii, bo botówki pewnie nie zwróca od razu.
    >
    > Reasumując. Klient miał pecha - przy innych kursach mógłby zarobić :)

    Pecha? Jesli ja niezaplace raty do banku w wysokosci 10zl to tez bank powie
    "mielismy pecha".
    Pecha to mozna miec wiesz w czym?

    > Można to przełknąć.

    Chyba zartujesz? Wiec moze wyplacisz mu ta roznice i przelkniesz?