    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: minikarta PayPass z Polbanku
    Date: Wed, 27 Jan 2010 21:20:30 +0400

    MK <m...@i...pl> had the courage to write:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To popros o aktywacje obu. Jak dokonasz transakcji jedna to zobaczysz na
    > ktorej sie pojawi autoryzacja i zastrzezesz druga :). Ja tam jestem
    > zadowolony z tej karty jak tylko mam okazje to z niej korzystam. Wczoraj
    > podczas zakupu w Internecie dostalem smsa o autoryzacji a na stronie
    > aklajera wyskoczyl mi komunikat "CV2AVS DECLINED".... nie ma to jak
    > cudowny system w UK ;).

    Hehehe, ja wczoraj próbowałem wszystkich możliwych kart - PL, UK i Gruzja -
    u acquirera za oceanem (USA) i *wszystkie* próby skończyły się komunikatem o
    odmowie - podczas gdy mBank i Bank of Georgia przepowadziły autoryzację (w
    Citi nie wiem, nie widać). Fakt, że jako billing address podawałem jakiś
    adres w USA.

    Tak że to nie tylko system w UK :)))

    k.