  • Data: 2003-07-07 14:18:13
    Temat: Re: millennium - czy znikla oplata 15 zl za VE?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > i teraz 2003-07-07 ale moze cos przegapiłem, bo sie z tym nie ogłaszają
    ;-))

    niekoniecznie - od 2-3 miesięcy sledzę stopę na swoim ROR przeniesionym z
    BBG - był 0,50% potem 0,25% - od dzis jest 0%
    więc to dotyczy nie tylko lokat.
    Poza tym zmienili bzdurne przedziały (ponizej 2000, powyzej 200,01)
    ale zauwaz ze nadal został bzdurny dopisek (6):
    - saldo progowe 2000zl, minimalna kwota 1000zł
    Nikt nie wie co oznacza ta minimalna kwota 1000zł ale twardo na wszelki
    wypadek w dopisku siedzi ;-))
    *** blad ***