  • Data: 2004-01-27 06:56:25
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie klonowałoby sieci bankomatowej Lukasa

    ...a co _mnie_ obchodzi jakiś Lukas? :-)...
    ...ale klonowałoby sieć BPHPBK w skali 1:1 (własne + Euronet), co niektórym
    mogłoby nie odpowiadać (w tym mnie) tak samo jak innym BZWBK.

    Myślę, że czas na EOT. Nic mądrego się tu nie wymyśli poza tym, że niektórym to
    odpowiada, niektórym nie, a i tak najlepsze? byłoby PKO BP :-)

    Jacek