-
Data: 2014-09-17 09:59:33
Temat: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
W dniu 16.09.2014 o 20:49, uars pisze:
>>> Ja juz przestalem ryzykowac i zostawilem sobie tylko jedna karte w
>>> mBąku
>>> zeby nie ryzykowac, bo troche by trzepnela oplata.
>> Ja też nie ryzykuję i nie zostawiłem sobie ani jednej karty w tym
>> zajebistym banku.
>> Transakcja bezgotówkowa to prezent dla banku, za który powinien się
>> odwzajemnić moneybackiem. Nie chce nawet pisać o jakichś opłatach
>> za
>> kartę bo to rozbój w biały dzień!
Przy karcie kredytowej nie jest tak rozowo, bo to jednak kredyt. A
prowizja od sklepow wlasnie spadla.
>Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku
kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.
>Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z
>innymi bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco.
No coz, widzialem wlasnie jak to wyglada w DB. Horror to malo
powiedziane.
Ale inne banki chyba nie sa rownie zle jak DB, wiec karta jak karta.
I inne banki tez chca rozne oplaty.
>Nie jest to moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako
>glownej i nie widze z nia problemow, za moneybackiem nie placze ;)
No wiesz, kwestia podejscia, 70zl rocznie to przeciez niewygorowana
oplata :-)
Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.
>No i dzieki posiadaniu pieknej karty w zamierzchlych czasach nadal
>tkwie w grupie obslugiwanej przez "opiekunow klienta" co powoduje, ze
>kazdy kontakt z bankiem nie przyprawia mnie od dreszcze ("Czas
>oczekiwania na połączenie z Opiekunem trwa nie więcej niż 10
>sekund"). Nie zebym tam dzwonil jakos intensywnie, ostatnio dzwonilem
>moze z rok temu, ale jak sie czasem czyta o historiach w stylu
>czekanie kilkanascie minut na polaczenie to lepiej miec niz nie miec.
A z tym glupia sprawa - telefonicznie owszem "prosze czekac".
Ale jak klient uzyje nowoczesnej formy komunikacji i polaczy sie z
ekspertem z komputera, to natychmiast.
Dziwna polityka ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.14 18:09 neoniusz
- 17.09.14 20:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.09.14 13:20 J.F.
- 18.09.14 18:06 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.09.14 21:40 osa
Najnowsze wątki z tej grupy
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach