    From: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: maly szok - BZWBK
    Date: Fri, 19 Jul 2002 17:51:33 +0200

    > A co? ICBS już hula?
    > --
    > pjo

    Właściwie to bardziej kuleje jeszcze... W Trójmieście wdrażają program
    naprawczy, bo ponaliczał wszystkim klientom prowizje za wysyłanie wyciągu
    (1,50zł). I choć ta prowizja nikogo nie dziwi, bo w BZWBK chyba w każdym
    oddziale, w którym wdrażali nowy system to powtarzał się problem, to w
    Gdańsku jest o tyle gorzej, że ICBS nie potrafi naliczać prowizji za
    prowadzenie r-ku oraz przelewy zlecane w kanałach elektronicznych. Objawia
    się to tym, że niektórzy posiadacze Konta24plus mają pobieraną prowizję
    (6zł) w trzech ratach po 3zł... Doprawdy nie wiem jak oni tego dokonali,
    zwłaszcza że prowizję pobnierają w ratach tygodniowych... Obawy także budzi
    fakt, że niektórym klientom nie pobierają prowizji za przelewy wykonywane w
    kanałach elektronicznych (50gr i 1,50zł) - strach, bo nie wiadomo kiedy
    sobie to odbiją.
    A co do online w BZWBK to doprawdy sam już nie wiem jak to działa. Ku mojemu
    zdziwieniu niektóre przelewy w ramach BZWBK chodzą online (np. wysyłane
    przez kanały elektroniczne późnym wieczorem), a niektóre są księgowane w
    kolejnych transzach eliksirowych. Chyba sam BZWBK nie specjalnie sobie zdaje
    sprawę z tego, jak działa ich ICBS.
    Mówi się trudno. Czy w każdym banku, w którym wdrażany był ICBS (INGBSK,
    Millennium) były problemy? To na co ten system komu...
    Maciej /-/