  • Data: 2004-05-17 13:33:11
    Temat: Re: mKiosk w Bytomiu - pytanie
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c8aeo2$fdj$1@news.onet.pl...

    > ZTCW pracownicy w kioskach to tylko żywa 'informacja handlowa', bez
    > dostępu do bazy i możliwości / uprawnień do obsługi klienta.

    "superkonsultant" z mLinii powiedzial mi
    ze nie moga jednak ustanowic hasla na dostep
    do teleserwisu dzwoniac na inny numer niz podane w mBanku
    w zwiazku z tym mam 2 wyjscia:

    wyslac do mBanku potwierdzone przez notariusza dane osobowe wraz z numerem
    telefonu do oddzwonienia lub udac sie do mKiosku i tam
    osobiscie po wylegitymowaniu sie
    zamowic rozmowe zwrotna na inny numer niz zostal
    podany w mBanku

    zaczynam odnosic wrazenie ze tu nie chodzilo o jakies
    szczegolne wzgledy bezpieczenstwa leczo o "spychotechnike"

    Piotr