    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBanku - konkurencja nie śpi!
    Date: Fri, 26 Dec 2003 21:33:18 +0100

    Użytkownik "Seal" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    news:42df.00001052.3fe845aa@newsgate.onet.pl...
    > dostałem dziś wznowioną kartę Visa Electron do E-Pakietu Fortis Banku -
    jakież
    > było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem na rewersie numer karty i kod CVV2 -
    > szybko wszedłem do internetu i chciałem sprawdzić czy kartą da sie
    zapłacić w
    > Internecie - i okazało się ... ze SIĘ DA.
    > Na dzień dzisiejszy uważam że Fortis znów wybija sie na prowadzenie - za 8
    > pln/mc wszystko w cenie - włącznie z kartą do płacenia w internecie. Dla
    mnie
    > REWELACJA.

    A ja spytalem o to poczta wewnetrzna i otrzymalem informacje, ze
    umieszczenie kodu siwiwitu jest wymogiem Visa Int i ze Fortis zostal
    zmuszony do umieszczenia tego kodu na kartach VE, ale mimo to obecnie nie
    jest mozliwe wykonywanie ta karta transakcji IO/MO/TO i na razie nie
    przewiduje sie takiej mozliwosci...

    Chcialem nawet napisac do Amry... :-)

    Pozostaje zatem zrobic eksperyment i zaplacic w necie. Akurat w przyszlym
    miesiacu planowalem zakupic pare rzeczy w Merlinie.

    Pozdrawiam, Grzegorz