  • Data: 2012-08-17 10:18:35
    Temat: Re: mBank zastrzeżenie MC Gold
    Od: Marx <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.08.2012 09:25, Kamil Jońca wrote:
    > Za kartę Cię nie skasują, tak przynajmniej mi się wydaje (bo z niej
    > zrezygnowałeś). Za to będzie Ci cały czas limit kredytowy wisiał.
    Złożyłem wypowiedzenie na mLinii:
    -czy moge dostac potwierdzenie o rozwiazaniu umowy?
    -tak za 15zl
    -a dostane jakas informacje, np na maila, ze umowa sie rozwiazala?
    -nie
    -ale w sytemie karta zniknie?
    -tak
    -czyli po tym moge poznac?
    -tak
    (...)
    -na maila dostanie pan informacje o zlozeniu dyspozycji
    :)

    No i wyslali dokladnie taki jak powiedzieli - o zlozeniu dyspozycji u
    numerze xxxxx. Dopisac o co chodzilo - juz nie raczyli. Bo to dopiero za
    15zl...

    Marx

    Ps. Karta zniknie dopiero po 3 wyciagu