    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Date: Wed, 19 Dec 2007 23:20:43 +0100

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 00:30:33 -0800 (PST), Bankokształciuch napisał(a):

    > No ja nie miałem, ale myślę, że możesz spróbować złożyć reklamację.

    Bez sensu. Pójdą "w zaparte", że nie zleciłem przelewu, a ja nie mam
    żadnej możliwości udowodnić im, ze kłamią. W dodatku każda minuta
    rozmowy z mLinią kosztuje 35 groszy, co szybko dałoby kwotę wyższą, niż
    mi gazownia naliczy za zwłokę. Dlatego wolałem napisać o tym zdarzeniu
    tutaj i ostrzec innych.

    > Oczywiście proponowałbym też przed następnym zleceniem zrobić sobie
    > Print Screena i zapisać zlecony przelew w postaci obrazka. Może to nie
    > najlepszy dowód, ale jak to mówią "lepszy rydz niż nic".

    Przy ponowieniu przelewu tak właśnie zrobiłem, ale jeśli wykonuje się
    kilkaset przelewów rocznie, to na dłuższa metę może być to uciążliwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof