    From: Walasek Przemyslaw <p...@p...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank promocja, ale czego lub kogo
    Date: Sat, 7 Aug 2004 08:05:47 +0200

    > Mają sami zadzwonić. Komunikat w komunikatach byl ;p Myslałem, że ktoś miał już
    > coś takiego:)

    Swego czasu co 3 tygodnie stresowali mnie komunikatami :) Myslalem ze
    moze jakies przelewy nie wychodzily czy cos... a tu zwykly spam, ze niby
    analiza rachunku wykazala ze moge ubiegac sie o KK na podstawie
    historii.
    Przy 4 komunikacie moja psychika ulegla tej "podprogowej" :D reklamie i
    mowie, co mi szkodzi, sprawdze o co chodzi... przywalilem w link
    fomularza... wytrzymalem 2-3 strony formularza... i jak przeczytalem ze
    mam jakies dokumenty przygotowac do wyslania (zaswiadczenia),
    zadzwonilem do mlinek _grzecznie_ poprosilem o wstrzymanie wszystkich
    komunikatow o charakterze reklamowym ktore wymagaja wiecej niz
    wcisniecia przycisku i zlozenia podpisu :) Jak bede cos potrzebowal to
    sie sam zglosze :) Obiecano mi ze sytuacja sie nie powtorzy, ale wiadomo
    bankom sie nie wierzy :) i komunikaty wciaz otrzymuje co jakis czas.

    Przy okazji zadalem zaczepne pytanie:

    Ja: czy Pani uwaza ze te warunki sa atrakcyjnedla mnie czy dla banku?
    Jezeli dla mnie to ile zyskam? (pytalem szczerze, bo jak wspomnialem do
    formularza przeszedlem z linku, a regulaminow i prowizji tez nie znalem)

    Odp: Bedzie pan mogl dokonac zakupow bez nawet jak na koncie nie bedzie
    srodkow!

    Ja: Ale prosze Pani, czy Pani mi przewiduje rychle bankructwo? Przeciez
    ja mam pieniadze na koncie i mysle za na dlugo mi starcza a nawet cos
    moze przybedzie...?

    Odp: Nie, oczywiscie ze nie bankructwo...

    Ja: No to prosze mi powiedziec co zyskuje, poza kolejnymi ewentualnymi
    oplatami, prowizjami itp ktore zostana mi pobrane?

    Odp: No przeciez to KK, wiadomo jakie sa zalety...

    Ja: Przykro mi, nigdy nie mialem i nie rozumiem tych "zalet", prosze mi
    wyjasnic.

    Odp: To ja pana przelacze do...

    Ja: Nie, nie prosze mnie nie przelaczac, wiem juz wszystko co chcialem,
    prosze zadbac zeby komunikatow niebylo. Do widzenia.

    --
    Walasek Przemyslaw