    Date: Sat, 03 Jun 2006 11:17:53 +0200
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank powiększa sieć bankomatów

    Dnia 2006-06-02 11:49 Michal M JJ napisał(a):

    > a mozna wiedziec dokad?

    Do BPH, bo tam wziąłem kredyt. Ale to akurat bez znaczenia.
    Potrzebowałem mieć wyciąg z mBanku za ostatnie 3 miesiące (bo to było
    konto, na które wpływała pensja). Telefonicznie nie mogłem doczekać się
    konsultanta, żeby to zlecić. Dzwoniłem o różnych porach dnia i nocy. W
    końcu poszedłem do ich "Centrum Finansowego". Miła pani powiedziała, że
    ona nie może zrobić wydruku mojego wyciągu i przystawić pieczątki.
    Powiedziała, że mogę to załatwić tylko przez telefon i trwa 7 dni roboczych.
    Konsultant w OpenFinance mógł zrobić taki wydruk i było ok, zajęło to
    łącznie 5 minut, wliczając w to zalogowanie się na moje konto,
    ustawianie rozmiarów strony itd.
    Kiedy otwierałem tam rachunek, poszedłem w to samo miejsce, żeby mi pani
    otworzyła "od ręki". Wypełniłem wniosek, powiedziała... że musi wysłać
    do Łodzi. W sumie mogłem to zrobić sam, w domu.
    Ja rozumiem, że to tak ma być, że jest mało oddziałów. Ale jak już są,
    to niech coś robią. Bo szczerze mówiąc, nie wiem, czym się zajmują.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/