    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Date: Fri, 25 Apr 2003 22:03:32 +0200

    > Z przebiegu tej dyskusji można wyciągnąć tylko jeden wniosek:
    > Bank nie ma żadnych obowiązków, wszystkie obowiązki spoczywają tylko i
    > wyłącznie po stronie klienta :(

    Prawidłowy wniosek.
    Przykro mi, że wyciągnięty na przykładzie mB, bo to akurat bank przyzwoity.

    Złe jest nie to, że bank obciąża klienta za konsekwencje niedziałania
    "słabującej" techniki lecz to, że dysponując większą wiedzą i władzą tak
    formułuje tekst umowy, że nieświadomy konsekwencji klient ją podpisuje.

    Bank wie, kto i kiedy zapłaci za to że technika dała d....

    Rzecz w tym, że umowy o prowadzenie konta należą do tzw.
    nienegocjowalnych i na tzw. ch... zda się komentarz, że można zmienić
    bank. (Proszę o wybaczenie słownictwa, chciałem, by również
    parlamentarzyści mogli czytać posty ze zrozumieniem).

    Pzdr: Dogbert