  • Data: 2004-01-30 16:44:53
    Temat: Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
    Od: "Piotr" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wole poświęcić te 5zł, ale mieć mnóstwo bankomatów, gdzie będę mógł
    wypłacić
    > nawet 10zł. (akurat w Gorzowie Wlkp. jest kilka bankomatów i to w
    dogodnych
    > lokalizacjach), system który działa on-line (wpłynie kasa na konto, a ja
    już
    > ją mogę wypłacić) i wiele wiele innych udogodnień. Jeszcze nigdy nie
    miałem
    > żadnych problemów z mBankiem.

    Ale nie kazdy jest w takiej sytuacji.
    Ja mam jedyny w moim miescie bankomat Euronetu 5 km od domu a bankomatu
    BZWBK nie ma w Dąbrowie Górniczej w ogole - nie korzystam
    zatem z karty mBanku, za to uzywam tego konta do platnosci.
    Jak dla mnie korzystniejszym rozwiazaniem byloby gdyby
    przelewy dalej byly bezplatne natomiast kazda wyplata z bankomatu
    oblozona prowizja 1 zl.

    PiotR