eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, limity transakcyjne i NetflixRe: mBank, limity transakcyjne i Netflix
  • X-Received: by 10.157.68.202 with SMTP id p10mr75511otg.19.1490267300893; Thu, 23 Mar
    2017 04:08:20 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.68.202 with SMTP id p10mr75511otg.19.1490267300893; Thu, 23 Mar
    2017 04:08:20 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!w124no1213461itb.0!news-out.google.com!m191ni7470itc.0!nnt
    p.google.com!w124no1213454itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 23 Mar 2017 04:08:20 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <58d3a3cf$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <t7l10pnn80zl$.pifljaext2qo.dlg@40tude.net><8...@a...kjonca><1
    t6xus1k521oj$.1oer8qj6obli5.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <58d299ab$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <58d2b384$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <58d2be31$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58d3a3cf$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 23 Mar 2017 11:08:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630124
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 11:30:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > I pilnowac, abym placil do konca zycia ?
    > To kto tu w koncu jest klientem banku, o ktorego bank powinien dbac.

    I własnie dba przecież.
    Zgodziłeś się na comiesięczne obciążenia to bank obciąż. Gorzej gdyby nie obciążał i
    jakąś usługę(netfix) Tobie wyłączyli niespodziewania. W mBanku mam ubezpieczenie
    gdzie co miesiąc sobie ubezpieczyciel składkę pobiera. I nie wyobrażam sobie sytuacji
    ze bank odmówi pobrania składki i polisa wygaśnie/przez miesiąc ochrony nie będzie.
    Nie będe chciał dalej płacić to wypowiem umowe ubezpieczycielowi/Netfixowi- chyba to
    właściwa droga.
    Ktoś obciąży rachunek bez mojej zgody- składam reklamacje.


    > A klient uwaza, ze nie powinien wcale przelewac, skoro ustawil
    > stosowny limit.
    > I kto ma racje ? :-)
    A czytałeś watek od początku? Netfix obciążenie zrobił w ramach limitu gotówkowego a
    ten u autora wątku był na 1000zł.
    Czy prawidłowo Netfix zrobił to Sobie wyjaśnią.
    Warto by tez w umowe z Netfixem zajrzeć czy nie ma tam że klient sie na takie
    obciążenie godzi. Ale to na linii klient-Netfix.
    Na zero był ustawiony limit na transakcje internetowe, korespondencyjne i
    telefoniczne a tu tak miejsca nie miała
    Więc akurat tu bank postąpił prawidłowo i na etapie autoryzacji i po ludzku na etapie
    reklamacji

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1