    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew)
    Date: Wed, 26 May 2004 16:59:24 +0200

    Wed, 26 May 2004 16:12:28 +0200, w <c928j5$7rf$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > ma to
    >
    > Sęk w tym, że mogąc spokojnie nie używać mbanku Ty nadal to robisz, a

    Bo część przelewów dostaję jeszcze na konto mbankowe? Zresztą to nie twoja
    sprawa, tak nawiasem, ale zaspokoję twoją ciekawość...

    [ ciach -- bzdury nie na temat, nie odpisuję, bo szkoda czasu, zresztą już
    kiedyś odpowiadałem, więc go to archiwum ]

    > Aha! Pisanie o "głupocie" przedpiszcy, to zapewne
    > emanacja Twojej wrodzonej kultury, nieprawdaż?

    Głupota przedpiszcy, a głupota jego postu to dwie różne rzeczy.
    Od mbanku wymagam by działał porządne, od ciebie czytania ze zrozumieniem.
    Wiem, wiem, mam kosmiczne wymagania.