eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
  • Data: 2014-08-24 17:59:59
    Temat: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Tak. Długi to jest > 1 rok, więc nie jest to jakaś tragedia.

    No to wystarczy ze robie sobie jakies zestawienia do pitu i juz jest dupa i
    brakuje mi danych?

    > Szukanie po wszystkich polach, szukanie operacji na wszystkich kontach
    > (np. pokaże ile odsetek w bieżącym miesiącu zarobiłem na wszystkich
    > kontach). wygenerowania potwierdzenia z > 1 operacji do 1 PDF (bardzo
    > przydatne jak się trzeba trzema ostatnimi miesiącami np. ZUSu
    > wykazać), dynamiczne wyszukiwanie (bez konieczności klikania
    > "wyślij").

    wow, całkiem fajnie. Chyba musze sie przeprosic z nowym i troche
    potestować.

    > Tak, nie ma tego dla operacji powyżej 1 roku, ale tego jakoś rzadko
    > jak na razie potrzebowałem.

    W sumie szkoda, ze z jednej strony taki nowosci a z drugiej cofamy sie do
    ery inteligo...

    > Mi się przydaje. Jak ktoś za wszelką cenę nie chce korzystać "bo nie",
    > to mi to przecież nikogo zmuszać nie będę. :)

    Ale dlaczego "bo nie"? Stary podoba mi się bardziej (moze dlatego, ze od
    nastu lat taki sam...), z nowego chciałem korzystac i pamietam ze trafiłem
    na jakis problem, ze mi sie pojawiło kilka zdefiniowanych przelewow o tej
    samej nazwie (z róznych kont) i nie mozna bylo się domyslic ktory jest
    ktory i wrociłem do starego, gdzie wszystko wykonałem w kilka sekund.
    Z dalszych eksperymentów zrezygnowalem...