eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? › Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
    Date: Wed, 15 Oct 2008 12:55:43 +0200

    Marcin Kuczera pisze:

    > no chyba jednak nie jakoś bardzo szeroko, skoro prawo jazdy nie jest
    > dokumentem tożsamości wg. policji.

    Prawo jazdy nie jest dokumentem tożsamości w ogólności. Jeśli gdzieś
    jest wymagany dokument tożsamości, to nie może to być prawo jazdy. Na
    przykład nie załatwisz sprawy u notariusza chcąc wylegitymować się pj,
    ponieważ tam masz obowiązek legitymować się dokumentem tożsamości.

    Ale już na poczcie na przykład list polecony na prawo jazdy
    odbierzesz. Nie dlatego, że PJ jest na poczcie uznawane za dokument
    tożsamości, ale dlatego że jest ono tam uznawane za dokument
    uprawniający do odbioru listu i jest wymienione w regulaminie.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz