    From: Althazan <altha_pi-pi-pi-_nowy@pi-pi_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Zakup eKartą w USD - opłata za przewalutowanie?
    Date: Thu, 28 Jul 2005 11:28:30 +0200

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Nie w tym wypadku.

    OK, czyli spokojnie poczekam na finalizację transakcji i zaksięgowanie
    zakupu. Pytałem dlatego, że kupowałem już nie pierwszy raz - poprzednio
    dość dawno temu i wtedy nie sprawdzałem kursów, natomiast pamiętam, że
    nigdy nie zdarzyło mi się, żeby cokolwiek mi potem zwracano (tzn. może,
    że zostawało mi potem coś na karcie).
    Czy ktoś miał taki przypadek - gdzie wówczas zostaje ta nadmiarowo
    zablokowana końcówka - na eKarcie, czy na eKoncie (chyba raczej powinna
    zostać na eKarcie)?

    Pozdrawiam.