eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank <---> VWBank › Re: mBank <---> VWBank a moze inny bank np LUKAS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank <---> VWBank a moze inny bank np LUKAS
    Date: Wed, 02 Feb 2005 11:31:31 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <ctqa65$lut$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <ctllv8$oea$1@achot.icm.edu.pl> <c...@a...krakow>
    <ctnkd2$45f$1@nemesis.news.tpi.pl> <c...@a...krakow>
    <cto1ir$dmu$1@atlantis.news.tpi.pl> <cto3tj$m03$1@achot.icm.edu.pl>
    <cto6t6$aml$1@nemesis.news.tpi.pl> <ctoh5d$r9d$1@achot.icm.edu.pl>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello081018222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1107340293 22493 81.18.222.83 (2 Feb 2005 10:31:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Feb 2005 10:31:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@4...com>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335646
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Żonie naliczyli niesłusznie kilka opłat w tym za wydanie karty i...
    >>odmówili przyjęcia reklamacji tłumacząc jej bezpodstawnością, bo
    >
    >
    > a wydali kilka kart?
    > Przecież to byłoby nawet śmieszne, gdyby nie chodziło o pieniądze.

    Jedną, ale jest pewna procedura... ;-)
    Najpierw kazali zapłacić za wszystko, potem złożyć u "specjalisty" ds
    kart reklamację (do 90 dni odpowiedź). Przy czym "specjalistka" nie
    przyjęła reklamacji dokonując karkołomnych interpretacji i twierdząc, że
    błąd pierwotny, tj. "w ogóle naliczenie opłaty" wynika z błędnej
    interpretacji przez mLinię warunków promocji i taka winna być reklamacja.
    Rozmawiając z mLinia, jednak 3krotnie udzielono różnych informacji i
    każdorazowo odsyłając do specjalisty ds kart aby złożyć tam reklamację
    na powyższe koszty. Trudno zmusić 2 panienki "s." aby spisały reklamację.
    Zabawa byłaby świetna, ale ile czasu można spędzać przy telefonie?
    Żona miała dość.
    Reklamację składamy pisemnie. Swoją drogą reklamacja winna być złożona
    _do_ dnia spłaty, czyli do wczoraj... :-(
    A zatem zapłaciliśmy i rezygnujemy z kart - zeszli na psy...
    Kopie reklamacji wysyłam do ZBP i Federacji Konsumenta.

    Tomek

    PS. Kiedyś miałem podobną sytuację - reklamacja opłat trwała 2 miesiące
    - wydali mnóstwo na telefony do mnie. W koncu zażądałem ostatecznej
    odpowiedzi na piśmie i poinformowałem, że kieruję sprawę do Fed.Kons.
    Ku mojemu zaskoczeniu następnego dnia po tej rozmowie środki zwrócili. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1