    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Date: Tue, 09 Aug 2005 19:59:33 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello084010203004.chello.pl

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 15:39:46 +0200, "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    napisał(a):

    >już po 6 miesiącach posiadania ekonta można dostać KK za darmo
    >
    >Czy ktoś może powiedzieć jak działa ich KK, szczególnie Visa electron, czy
    >są problemy z autoryzacją i czy tą kartą można zapłacić w internecie?

    Zadnych problemow, mozna placic w internecie... to znaczy ;-) piszesz
    szczegolnie VE a ja mam KK classic, wypukla, placilem wielokrotnie
    w internecie, o sklepach nie wspominajac bo do tego ostatecznie sluzy,
    a nie do pobierania gotowki. I wlasnie dlatego (z powodu
    bezproblemowego poslugiwania sie przy platnosciach internetowych)
    zrezygnowalem z ichniej wirtualnej karty sluzacej tylko do
    internetowych platnosci.

    --
    Ralf Mościrzecki