  • Data: 2003-04-24 08:16:23
    Temat: Re: mBank KK - oprocentowanie - czy nie dziwne ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz wrote:
> [...]

    To dotyczylo VC i VG kredytowych. Wydaje mi sie, ze uzytkownicy mBanku
    sa na tyle cwani, zeby nie korzystac na tych karatach z kredytu
    (oprocentowanie), tylko od razu bedasplacac cala sume. Dlatego - jak
    juz sie zdecyduja - to mBank dowala im wyzsze oprocentowanie niz na
    elektronce.

    > ciekawe czy w liście jest błąd czy to rzeczywista oferta :))
    > no i ciekawe jakie były ich rzeczywiste intencje :)

    a co w mojej teorii jest zle?? ;)
    Oferta ma byc taka - poczytaj forum mBanku