eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)? › Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
  • Data: 2003-04-17 12:14:05
    Temat: Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisal w wiadomosci
    news:b7m0p6$lvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Uz.ytkownik Michal Jankowski napisa?:

    > Co ciekawe bardzo duzo firm lubi dostawac faksem potwierdzenia
    > wykonanych przelewow. Tak jakby nie mogli zajzec na swoje konto i
    > zobaczyc co sie wydazylo. Ale chyba problem lezy w systemach bankowych,
    > ktore nie pozwalaja na definiowanie uzytkownikow o ograniczonych prawach
    > - np. pani Zdzisia z dzialu handlowego moglaby miec podglad wplywow
    > konta, na ktore przychodzi kasa od klientow, a nie moglaby zrobic i
    > zobaczyc niczego wiecej. Oczywiscie jesli firma ma dobry system
    > wewnetrzny, to informacje przychodzace z banku (nawet po kazdej sesji
> [...]

    Np. ja - jak klient wplaci mi mTransferem kase, to za chwile mam to w swoim
    systemie ;-).

    Powazniej - zycie jest bardziej skomplikowane - czasami okazuje sie, ze ktos
    przekroczyl o jakas kwote limit kredytowy, a wyslal juz 3 tiry po odbiór
    towaru. Wiec wsiada w samochód, jedzie do banku, zleca przelew, a
    potwierdzenie wysyla faxem. W innym wypadku pieniadze przy dobrym obrocie
    spraw bylyby widoczne dopiero w godzinach nocno-wieczornych - i on mialby
    straty, i producent równiez. Ryzyko falszerstwa oczywiscie wystepuje, ale
    jest wkalkulowane w funkcjonowanie firmy.

    Pozdrawiam,
    BaLab